Song van het jaar update (4): Yes we can

fairey_obama_change

02.56 in de nacht van woensdag op donderdag en ik luister de eerste versie van de voltooide mix. Hier en daar nog wat volumedingetjes en behoorlijk veel kill your darlings momenten (die bewaar ik dan wel voor de extended versie van de mix, ergens dit weekend hier online), maar behoorlijk fit voor de radio op 58 minuten scherp. Donderdagavond na de reguliere uitzending van de Song van het Jaar dus live op 3FM om 00.02 uur. Met de groeten van de Barack, ook. De inspiratie daarvoor komt van de Zoo TV tour van U2 in ’93 , ik denk het visueel meest indrukwekkende concert dat ik gezien heb.

4 gedachtes over “Song van het jaar update (4): Yes we can

  1. Kom maar op met die nieuwe jaarmix, ben benieuwd of Day n Nite er in zit. Zou mooi zijn als extended version morgenavond al online staat dan kan ik m nog grijsdraaien op wintersport!!

  2. Vannacht de mix gehoord op 3FM, en echt ongelooflijk vet! Mijn complimenten!

    Ik zou ‘m graag nog eens beluisteren, maar heb ‘m tot nog toe nergens kunnen vinden (via website van 3voor12 niet, en ook via de minder officiële kanalen als bittorrent of nieuwsgroepen niet).

Geef een reactie

