Slave To The Rhythm

Front

Of ik zin heb in Lowlands? OF IK ZIN HEB IN LOWLANDS? Je vindt me sowieso in de BRAVO voorafgaand aan de sets van Vitalic, Peaches en The Subs en op zondagavond ‘with friends’ in de Silent Disco van 17.00 tot 20.30 uur. Opwarmertje? Download de extended Rough Guide To Lowlands mix als mp3 of luister online bij 3VOOR12. Veel dank aan Jules David voor het design, dat nog veel beter tot zijn recht komt in de prachtige limited editie op cd die je deze week kan winnen bij onder meer 3VOOR12.

20 gedachtes over “Slave To The Rhythm

  1. Gaaf, lekkere mix ter voorbereiding!
    Wilde ook nog die van vorig jaar downloaden, maar die is niet meer beschikbaar…
    Any chance dat je die opnieuw kunt uploaden? Ben groot fan van de 2007 editie!

    Alvast bedankt!

  2. Klinkt heel goed. Krijg er helemaal zin in. Ik kon de tracklist niet helemaal volgen, maar dat ligt misschien aan mijn muziekkennis. Wat is bijvoorbeeld het Nederlandstalige afsluitende stuk?

  3. Lekker hoor sanderrr!

    Voor de mensen die zich afvragen “wat zijn die inspirerende teksten over je hart volgen enzo, beetje in het begin, vlak voor Calexico”: dat is Fakkelbrigade’s Corazón :)

    Morgenavond extra je best doen hè, dan kom ik een tanzke doen!!

  4. ga naar de site van de ontwerper van dit hoesje. Hier zie je tussen zijn current werk een BMX tv commercial van een zuiveldrankje. Op het Vimeo kanaal van de ontwerper kun je deze clip zien. Eronder vind je een comment dat je verder helpt.

  5. De opwarmers van Sandeman voor Lowlands vallen altijd extreem smooth! We verheugen ons ook dit jaar op een kapot goed exemplaar. Ben nog het meest geraakt door de sublieme LL Rough guide 2007 mix, graag zou ik deze dikke track bemachtigen. Ben m’n ‘copie’ 2jaar geleden kwijtgeraakt en heb nog regelmatig heimwee. Kan iemand mij helpen aan deze track?

Geef een reactie

